onsdag 26 juni 2013

I'm baaack!

19 dagar sedan senaste uppdateringen!
Tog mig en välbehövlig time out med bloggandet... det kanske inte är alla som inser det
men det tar rätt mycket tid (min fritid) att fixa med fototagningar, redigeringar och skrivande.
Ibland finns varken tiden eller motivationen där och det här är ju ändå en 
hobby för mig och jag gör det för att jag tycker det är kul men ibland kommer man in i en svacka så varför tvinga fram något?
Nä, bättre ta en paus för att sedan komma igen med nya krafter! 

Det som tagit min tiden sedan sist är rätt mycket trevligheter - 

Skolavslutningar & Födelsedagskalas

 Midsommar




Härliga sommardagar



Du är det väl dags för ett recept va? =)

Fick ett nytt av söta Åsa häromdagen som vi provade ikväll, 
kommer i nästa inlägg!
~~~~



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar