onsdag 17 juli 2013

Campadre-fynd!!

Idag kom min by Burin väska med posten och jag är sååå nöjd!
ByBurin har så snygga skinnväskor!!
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag såg den på
Campadres hemsida och klickade hem den direkt! Halva ordinarie pris också, toppen!
Tror faktiskt jag knep den sista för direkt efter skulle jag gå in
på den igen för att se lite mera info om mått och så men då var den slutsåld,
ibland ska man ha tur!

 Perfekt storlek för en clutch/liten handväska! 

En kedja och en läderrem, båda går att ta bort om man vill det.

Jag har sagt det förut men jag säger det igen - har ni inte upptäckt
Campadre sedan tidigare så gör det nu för guds skull!

Man kan göra riktiga kap bland massor av märkesgrejer!

Klicka på länken Campadre så kommer du till deras hemsida!

Nu ska jag ut och åka bakpå Magnus HD!
Fixade kläder igår så nu är man en riktig biker chick!
(Vi ska åka till ett ställe det lovas godaste räkmackorna så det ska bli
intressant och se om det stämmer!)

;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar