söndag 29 april 2012

Vår, VÅR!

Vilken UNDERBAR dag vi har bjudits på idag! Sol och värme, YES, YES!!

Varit ute i solen mest hela dagen men egentligen utan att tänka på det... först Antons fotbollsmatch sedan en knapp timmes promenad och efter det lite latande i solstolen på soldäcket hemma med ett glas rött i handen och bästa sällskapet. Börja kännas i ansiktet att solen tagit och snygg solglasögonbränna har det blivit också, haha! Bästa vårbrännan...


Ikväll kör vi lite grillat, hamburgare och pommes, värsta träningsmaten eller vad säger ni? ;-) Perfekt mat för min kära Magnus som cyklat 12,2 mil idag han kan behöva lite extra kalorier ikväll. Han ser oförskämt pigg ut måste jag säga... det skulle inte jag göra efter en sådan cykeltur kan jag lova! Bra jobbat! =)

Vi inte var de enda som tänkt grilla hamburgare idag! Totalt soprent på hamburgerbröd både på Ica och Hemköp... fick tag på två påsar tekakor på hemköp till slut, det fick duga och var inte helt fel faktiskt. Något som var fel var stripsen... varför köpte jag dem? Blir ju kalla direkt, nej tackar vetja tjockare, räfflade pommes!



Nu blir det movie time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar