måndag 13 augusti 2012

Vardagen knackar på...

Hej på er!

Står framför brasan och stryker kläder här i kväll. Var lite ruggigt inne idag så jag tände en brasa i täljstenskaminen, gött att stå framför medan man stryker och tittar på TV...

Vår täljstenskamin från Jötul, min bästa vän på vintern, haha..

Inte blev det något smarrigt till middag heller, korv med bröd, vad sägs om det?! ;-)
Inga barn hemma, ingen sambo hemma att laga något gott tillsammans med. Själv var jag så hungrig så jag orkade inte ställa mig och fixa något speciellt bara till mig själv, tog den enkla vägen. Rätt skönt ibland faktiskt.

Jag får visa de nya gardinstängerna och gardinerna vi köpt till nytapetserade sovrummet istället!



Köpte den längsta längden då jag läste att de krymper en hel del i tvätten. Så tvätta först SEN justera längden! Men jag kan tycka att det är rätt fint att ha det så här också...


Gardinstänger från Kirsch och gardiner fyndade jag på Ellos rea. 

Jag är nöjd! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar