onsdag 3 april 2013

Hur många olika stilar får man ha...?

Är ni också sådana som varierar er klädstil lite hur som helst och efter vilket humör 
ni är på eller håller ni hårt på samma stil i ur och skur?

Jag är helt klart det förstnämnda!

Gillar coolt, modernt, skirt & romantiskt, rockigt, preppy och det mesta däremellan också!


Idag t ex var jag och hämtade ut ett paket med mina nya MC boots, de ska jag ha när
jag åker med på Magnus HD i sommar, weeehhh!! Längtar!!!

 Bootsen hittade jag på Campadre för ett tag sedan - märke: Marc Olivier Paris.
Man kan verkligen fynda på Campadre ibland, klicka HÄR för att kolla in sidan!



Nästa paket var från MQ där jag beställt lite nytt, vårigt & preppy!
Ny scarf och solglasögon...

...en halsduk, vitt & blårandigt känns så fräscht till våren!



...och så ett par snygg,snygga brallor och allt detta från MQ!
(nu förstår ni kanske att jag är alla stilar blandad i en enda stor röra, haha...)

Jag börjar bli redo för våren!
~~~~~~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar