söndag 18 augusti 2013

Efterlängtad nyhet!

I morse möttes jag av en väldigt trevlig nyhet när jag läste tidningen!
Vad kan det vara för god världsnyhet kanske ni frågar er... nja, inte är det någon 
världsnyhet direkt utan en trivial sak som en kaffekopp...!
=P

För många år sedan började jag samla på Filippa K's (Rörstrand) snygga kaffemuggar, den som heter 
Grå blom. Fullkomligt ÄLSKAR denna mugg, tröttnar aldrig på det fina diskreta mönstret!!

Tyvärr har de slutat sälja den för länge sedan (har 7 st muggar och vill ha fler!) 
och jag har sedan dess väntat på att de ska ta in den i sortimentet igen, 
alternativt få in en nytt mönster som jag kan kombinera denna mugg med. 
Tycker inte om de svart/vita mönstren som de har utan vill ha en mer
diskret variant som man inte tröttnar på så lätt och är enkel att kombinera med annat porslin.

Filippa K/Rörstrand, Grå blom
VAD var då nyheten? Jo denna ÜBERSNYGGA jubileumsmuggen de precis släppt
för att fira 10 års samarbete mellan Filippa K och Rörstrand!!

Kolla in!!

Filipa K/Rörstrand, White jubileumsmugg

Verkligen superdupersnygg!! Motsvarar alla mina önskningar!
Beställde 6 st på stört!
Bäst köpa direkt då de bara kommer hålla den i sortimentet till december!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar