onsdag 26 december 2012

Jul, jul, strålande jul...

Då är vi mitt uppe i den efterlängtade julhelgen! Hoppas ni har det bra och gör det ni känner för och inte har allt för många måsten. Själv har jag tagit en liten paus från bloggen men känner nu (och fått påtryckningar av kära svägerskan ;-)...) att det var dags för ett litet inlägg.

Julafton firade vi hemma med våra barn, föräldrar, brorsan och hans barn - så mysigt att ha alla här! =)


 Bordet (-en) dukat, ihopskarvat med annat bord samt en salig blandning av stolar som knappt får plats! =D


 Visst är detta en riktigt julig grön skål! Passar perfekt till fruktcocktailen, för att inte tala om den smarta skeden med hål i som gör att spaden stannar kvar i skålen och bara frukten följer med!




Ännu en mysig julafton till ända. Dessutom alla nöjda och glada för sina julklappar. <3
Nöjd och glad blev även jag, fick så fina klappar av både mina älskade barn och kära sambo...

 Receptbok att samla recept i och bricka att ställa glöggkopparna på...

Snyggaste klockan som jag gått och trånat efter! =)

God fortsättning!
~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar