lördag 16 februari 2013

Happy Valentines Day!

Eh.. lite sent kanske men ändå.. ;-)

Hoppas ni hade en mysig dag då denna dag begav sig i torsdags.

Vi uppvaktade varandra med fina blommor, hämt-sushi, ett gott vin till 
och en god efterrätt...

...och jag blev bortskämd med en ny badrock (fastän vi sagt "inga presenter denna gång")...
<3
...tror min sambo var trött på att se min trasiga badrock som jag borde ha slängt
för länge sedan, haha... men det är SVÅRT att hitta fina badrockar!
Morgonrockar verkar det finnas en uppsjö av men de är oftast gjorda i material som
man inte vill torka sig med direkt...



Rosor är väl otroligt vackra!!

 Vi drack ett Alsacevin till sushin som rekommenderades 
skulle passa bra till just sushi och tänk - det gjorde det! 
Ska man dricka vitt vin till sushi passar det bra med ett halvtorrt vin,
blir lite mer sötma som gifter sig fint.
=)

Istället för att stå och slava framför spisen hela kvällen fick det bli köpemat och jag kunde
åka och träna innan maten istället!

Det enda jag "slavade" med var efterrätten 
En riktigt favorit!
~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar