söndag 3 februari 2013

Fruktcocktail med kesella

Åh vilket underbart väder vi har!
Hoppas ni har chans att gå ut och njuta av solen idag,
själv ska jag ta med mig dottern runt sjön på en skön 
promenad! =)

Måste dela med mig av en riktigt fräsch och god efterrätt
som min bonusdotter Emelie gjorde häromdagen
till sig och sin kille...
...det såg så gott ut att jag var tvungen att prova nästa kväll,
kolla in det här!


Recept
4 pers

1 burk vanilj kesella
1 burk citron kesella (ny smak och supergod!)
2-3 kiwi
6 jordgubbar
2 passionsfrukter
riven vit choklad

Börja med en klick kesella i botten, varva sedan med frukterna och den rivna
chokladen så det blir två lager kesella och två lager frukt.

 SÅ fräscht och gott!
En väldigt nyttig efterrätt man kan äta med gott samvete!

Testa nu!
~~~~~~~~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar