måndag 4 februari 2013

Hello Monday!

Idag hade jag verkligen ingen motivation eller idéer vad gällde kvällsmaten...

Åkte till ICA utan att ha kommit på något... inte ofta jag blir ståendes
mitt på golvet och bara funderar... hur svårt kan det vara att komma på 
en enkel maträtt!? Det kan man fråga sig men ingenting jag kom att tänka
på var jag sugen på... tur jag hade Alexandra med mig, hon fick hjälpa till -
Mos med köttbullar och brunsås!

Mos - hemmalagat definitivt, there is no option for me! 
Köttbullar - ibland händer det att jag köper färdiga men var inte alls sugen på det,
fick bli hemmalagade köttfärsbiffar
och såsen då... ja den är svårast att få till till detta och tar en massa tid att få bra...
Sås - köpt som grund och sedan lite egen piff i form av GRÄDDE!
 
 Ny sort med Whiskeysmak, mmm inte helt fel.
Fri från E-ämnen? Knappast... men ger en del FRI-TID! ;)
Ibland får man fuska, eller hur?!

 Husmanskost är bra gott ibland!

Färsk ananas efter maten smakade ljuvligt!
Saftig och smakrik, mums!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar