söndag 10 mars 2013

100 000 på bloggen!

Igår passerade min blogg 100 000 sidvisningar! 
Jag lyckades till och med vara med och se när räknaren slog om från 99 999 till 100 000, rätt häftigt!

För knappt 11 månader sedan startade jag bloggen och visste väl egentligen inte om jag skulle hålla på så länge, var mest på test jag drog igång den, fanns ju inga åtaganden att hålla - ville jag inte fortsätta var det bara att lägga ner. Nu kan jag säga att jag VILL fortsätta, tycker det är kul att dela med mig av mitt stora intresse för matlagning. Vill att ALLA så få chans att ta del av det som jag tycker är gott! 

Finns fortfarande inga åtaganden att hålla men ibland kan jag få dåligt samvete om det går för långt mellan uppdateringarna men det får ni ta, har man heltidsjobb, barn och familj, träningar och en hög andra projekt hinner man inte riktigt med alla gånger. 
=)


Tack för att just du läser!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar