söndag 30 september 2012

Sammanfattning av veckan

Men oj och svisch vad en vecka kan gå fort!

Nu kör vi en snabb sammanfattning av veckan som gått... =)

Tisdag - träning, ingen rolig mat och inga roliga bilder.. ;)

~~~~~~~~~~~~~~

Onsdag - myskväll med tjejerna i Örebro

 East West Sushi, godaste sushin i Örebro!


 Kaffe & Blåbärscupcake

 Kikade in på SkönhetsCompaniet som hade höstfest. SÅ roligt att träffa min barndomsvän Lina som driver salongen i Örebro!
En ny rouge fick följa med hem och en fin goodiebag hann jag också få med massa fina saker och erbjudanden! Kommer nog bli ett besök till där framöver... =)


 Blev även en ny halsduk och matchande mössa från Lindex. Färgen är vinröd men lite svårt att återge det på bild ser jag. Höstens färg för mig är verkligen vinrött, gillar det skarpt!

Väl hemma efter en trevlig onsdagskväll väntade 4 kg levande vätternkräftor som skulle kokas, bara att sätta igång! =D

~~~~~~~~~~~~~~~~

Torsdag - träningsdag på hemmaplan

  30 min på crosstrainern, kettlebellswingar och ett pass mage/rygg.

Till kvällsmat blev det lax med creme fraichesås smaksatt med honung och citron, mmm! 

~~~~~~~~~~~~~~

Fredag - barnen kom hem igen och vi firade Anton som fyllt 12 år och jag blev firad en dag i förskott av min kära sambo <3

Presenter och blommor, kräftor, räkor, kantarellpaj, kex och goda ostar stod på menyn.. 
 Anton fick ny TV till sitt rum =)
 Min snälla sambo skämde bort mig med de finaste presenterna! Halsband Two-some från Evfa Attling och sött tårtfat från Mateus! OCH en supefin blombukett! 
I'm sooo happy! <3 <3 <3


Vätternkräftor runtom och egenfiskade kräftor i mitten - alla lika goda!

Ja det var de dagarna, en bra vecka med andra ord!

~~~~~~~~~~~~~~

Återkommer snart med lite recept från gårdagen då släkten kom och firade mig och Anton...

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar