söndag 21 oktober 2012

Ännu en rolig helg snart till ända...

Hej på er!
Helgen har verkligen gått snabbt (som oftas) fullt upp!

Fredagen fick bli biokväll för mig och Magnus. Vi såg Taken 2, spännande men lite förutsägbar men det hade jag nästan förväntat mig också, haha... Mysigt att gå på bio ibland, alldeles för sällan vi prioriterar det.

I lördags var det dags för party igen - 40-års fest - massor med härliga människor, god mat och dryck! Storslaget kalas vill jag lova!

Fick chans att smaka på något jag aldrig smakat förut - rökt älghjärta - inte kunde jag tro att det skulle vara så gott! Som finaste mjällaste filé! Mums!

Värdparet ställde fram överdådiga brickor (mer stora som bord) med en massa gott kallskuret kött, älg, rådjur, gris, kyckling - allt lika gott!
Tyvärr var jag dålig på att ta kort så några bilder blir det inte men ni får försöka föreställa er. =)

Söndagen har varit allmänt seg, kommer man i säng vid 4.30 är det kanske inte så konstigt... :-/
En snabb tripp till Örebro blev det i alla fall och jag passade på att köpa nya krukor och blommor till köksfönsterna...

... vita orkidéer har länge varit en favoritblomma, de är så vackra!

Ja snart dags att sätta punkt för ännu en härlig helg. 
Hoppas din helg också varit bra och att du känner dig taggad för veckan som kommer!
~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar