fredag 5 oktober 2012

Småshopping på hemmaplan...

Passade på att gå i småbutikerna i min hemmastad i eftermiddags... hittade lite smått och gott...

 Choklad från Åre, mums... 
Nya örhängen från Snö...
Reafynd - cardigan från Cream...EN kvar och min storlek, MÅSTE ju betyda att den skulle följa med mig hem! ;-)


Vad säger ni om örhängena... fina eller ser de ut som sådana där örhängen man töjer ut hålen med..? :-/

Nu ska vi slänga ihop lite god mat här, sparade ett recept på en spännande potatisgratäng för ett tag sedan men inte provat den än. Blev påmind av en kollega som funderade på att göra den ikväll... får se om hon gör den, jag gör den nu i alla fall. =)

2 kommentarer:

  1. Då får du se till att komma till oss nästa gång, för Edblad kan man inte missa :-)

    Trevlig kväll!
    Kram Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, har redan planerat det! Såg allt att ni hade Edblad när jag var hos er sist! Kommer in i veckan! =)

      Kram!

      Radera