onsdag 10 oktober 2012

Örebrotripp

Hej på er!

Jag och Magnus tog oss en liten tripp till Örebro idag efter jobbet... behövde kolla lite saker för bastun som håller på att växa fram i badrummet, weeee!

Ut har bubbelbadkaret åkt och in börjar en bastu ta form... blev smått chockad först då Magnus behagade börja detta projekt utan att vi riktigt pratat igenom det... (enligt min mening i alla fall haha...). Men när jag fick vara med och bestämma lite så kommer det bli så bra så ;-)... längtar riktigt efter att få ta första bastubadet nu! 

En början och nej, toaletten sitter inte i bastun haha...

Hann kolla över lite annat när vi var i Örebro också... ett besök på Nice på Marieberg Galleria där de har Mateusporslin... är på jakt efter fina soppskålar och eftersom jag har en hel del i Mateusserien redan vore det kul att fortsätta med den.

Hittade denna fina skål fast jag vill nog ha mina i rosa...


 Slängde förbi stan på vägen hem och köpte med lite sushi också

East West har verkligen den fräschaste sushin i hela Örebro, så himla gott!!~
Jag var egentligen inte så hungrig men jag klämde nästan en 15-bitars i alla fall, ooops!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar