torsdag 17 januari 2013

Träning, träning... don't U just löööv it!

Träning igår, träning idag, fast igår körde jag och Magnus bara ett kort intensivpass. 
Övningarna har jag tagit från en sida som handlar om paleo. Om ni undrar vad paleo 
är så gå in på denna sida http://reboot.paleonordic.se/om-paleo-nordic/

Den mathållningen är inget jag själv testat men det sägs fungera.
Jag gillar deras olika "wodar" de lagt upp för att hjälpa till men träningen.
Nedan hittar du exempel och det vi körde efter igår.


Jag spar det som en bild i mobilen (för man behöver titta om och om igen under tiden man tränar) sedan har jag laddat ner en app där man kan bygga upp olika nedräkningar så är det bara trycka på start så sköter det sig själv istället för att du själv ska behöva hålla koll på tiden, perfekt!

I dag fick det däremot bli ett flåspass på crosstrainern, 40 min och dryga 13 km.
~~~~~~~~~~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar