lördag 16 juni 2012

Vätternrundan by night

Måste bara nämna hur STOLT jag är över Magnus som tog sig runt Vättern i natt i värsta regnovädret!!! Första gången för honom och uppladdningen innan hade kunnat varit bättre men runt tog han sig, genomblött och frusen - vilken KÄMPE!!! Jag hade ramlat av cykeln och dött för länge sedan, frysa klara jag bara inte av, haha... <3




Starten började med fint väder i alla fall... vem kunde ana vad natten hade att bjuda på...


Jag höll koll på honom via mobilen med hjälp av en Contact GPS från Followit som uppdaterade varje minut, perfekt och hur smidigt som helst!


På väg ner till Motala igen för att hämta hem cyklisten.


Trött men nöjd att ha klarat sig runt!

Ikväll bjöd jag på helstekt oxfilé och hasselbackspotatis, till det en flaska Amarone - det tyckte jag han hade förtjänat!

Ska tala om hur jag gjorde med oxfilén en annan dag... nu är jag så trött och vad har JAG gjort som gör mig trött...? :-/

Dags att sussa sängen och ladda inför morgondagens spadag med tjejerna, ska bli såå skönt men tror nästan Magnus skulle behöva det mest egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar