söndag 17 juni 2012

Färna Herrgård & Spa

Tidigt i morse drog vi iväg ett gäng tjejer för en spadag - Sköna Söndag på Färna Herrgård. Härlig frukostbuffé, 30 minuter i spasviten och en behandling på 50 minuter ingick, verkligen prisvärt! Mina fötter fick sig en behövlig skrubbning bla...så nu är de så lena och fina. =)



Frukostbuffén var super! Massor av gott, synd bara att man inte får ner hur mycket som helst i lilla maggen men jag gjorde ett tappert försök, haha!


Nu är man avslappnad och nöjd - en riktig lyxdag...

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Jag har suttit här en lååång stund och läst ikapp. Och OJ vad jag imponeras av dina matkonster. Du halar fram än den ena än den andra proffsiga maträtten minsann. Varenda dag! Och allt bara ser så jäkla gott ut. Den där Magnus kan skatta sig lycklig. ;)

    Själv fick jag stekt fläsk med löksås och potatis idag. Och det var inte jag som lagade....

    Ha en fin kväll! (Men du står väl vid spisen gissar jag) ;)

    SvaraRadera
  2. Åh man får tacka för de fina orden! =) Magnus klagar inte... ;-)

    Stekt fläsk med löksås ska minsann inte underskattas, riktig husmanskost ju!

    Står inte vid spisen men väl ska jag planera lite inför midsommar nu... =)

    Önskar dig en fin kväll

    SvaraRadera